Saturday, March 31, 2007

terug en terug..



Flink sniffend en snotterend zit ik achter mijn nederlandse PC-tje. Ondanks het stralende lente-zonnetje toch een beetje "temperatuur-shock"...

Het was een goede beslissing om terug te komen. Heb goed afscheid kunnen nemen en het was ondanks het verdriet een zeer mooie en warme en op sommige momenten zelfs vrolijke dag.

Maar het is ook heel gek om hier nu te zijn en ik ben ook echt weer klaar om terug te gaan.

Het is grappig om te merken hoe snel je aan dingen went en je aanpast. Het voelde opeens zo vreemd om in zo'n rustige treincoupe te zitten en alle tijd te hebben om in en uit te stappen.. om over de snelweg te rijden en niet constant getoeter te horen, water te drinken uit de kraan (weer zalm en tonijn te kunnen eten en groente ZONDER vette masala-shit.. haha), ondere een warme echte douchestraal te staan en niet te vergeten mijn heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke bedje! Ook merk je nu pas echt hoeveel energie al die drukte en chaos je kost.

Maar ondanks alle gemakken van hier, wil ik terug en verder met het werk! Heb zo sterk het gevoel hier nu niet te horen.. Wil aan de ene kant graag mensen zien, maar aan de andere kant wil ik nu helemaal nog niet vertellen hoe het allemaal "was", want het IS nog en het is nog zeker niet af!
Mijn hoofdje zit nog daar en ik mail dan ook druk over en weer met het India-front...
Hierbij dus toch gewoon India- plaatjes.. (omdat ik natuurlijk wel graag gebruik maak van het gemak van de snelle uploadtijd van t westen!)



























No comments: