Thursday, March 22, 2007

ga ze nu al missen!!



Een hele snelle post met droevig nieuws, maar ook veel gelukkige vibes.
Droevig omdat onze opa is overleden gister. Hij was al een tijdje ziek, maar het ging opeens heel snel. Het was wel heel fijn dat Klaasje bij mij was, we vliegen nu samen terug om bij de crematie te kunnen zijn (Klaas blijft dan gewoon en ik vlieg een week later weer terug).
Aangezien we dus wat gehaast zijn, hoop ik de blog volgende week te kunnen bijwerken. Er is namelijk heel veel te vertellen en vooral laten zien! De jongens hebben keihard geklust en zoveel moois aan de school gegeven.

Ik heb het ook heerlijk gevonden die 2 weken met de kids. Hierbij een stukje foto-reeks van gister. Ik weet dat ik over 2 weken weer terug ben, maar vond het nu al moeilijk die kleintjes achter te laten. "nooo, no Mumbai! ...Nareshwadi!" riepen ze allemaal. Ga ze gewoon missen!



















No comments: