Sunday, May 20, 2007

Maar ook vlagen van Geluk...


Ja! Na mijn eerdere ontlading van frustraties
(overigens maakt Rohit het nu goed, het viel uiteindelijk gelukkig mee), ook zeker weer net zoveel (meer!) momenten van geluk! Daar doe ik het voor!


We begonnen met een dansklasje, waar de kinderen (en wij..) ondanks het gebrek aan muziek (geen electriciteit...) erg van genoten.


Toen na de lunch relaxen bij de "Banjion tree" (een schaduwrijke klimboom die zijn wortels via lianen vanaf boven ontspruit, zie eerste foto) in the farmlands. Hier krijgen de kinderen nog iets van vitamientjes binnen door de mierzoete chiku's (lokale vrucht) op te rapen.

Daarna de nieuwe ontdekking in de pre-monsoon-wind: vliegeren!



Gevolgd door nog een potje cricket in het avond zonnetje...



En het ochtendprogramma: speerwerpen!




Behalve deze plaatjes van weer een kort tripje Nareshwadi-kamp, ben ik ook net terug van een meer dan HEERLIJK tweede helft van het weekend. De frustraties van zaterdagochtend kon ik weer eventjes helemaal achter me laten toen ik werd uitgenodigd door uiterst lieve Pieter en Valerie. Ik had voorgesteld een avondje te babysitten op hun 2 maanden oude Anna, maar met zijn allen uit leek hun nog beter (de maid kon ook wel oppassen)... Ik zit nu met zo'n ontzettend brede tevreden glimlach te tikken. Hoeveel van mijn favorieten passen er in een avond en dagje?
Het begon met SUSHI! en witte wijn, gegrilde zalm... Dat is in Nederland al genieten, maar jullie weten niet half hoe GENIETEN dat is als je al maanden leeft op rijst en dhal!! Toen nog een gezellig drankje en lekker slapen in hun grote zachte logeerbed........ ahhhh. De ochtend begon net zo goed met een ontbijtje (échte sinaasappels!) in de TUIN die gewoon aangenaam is omdat er een flinke zeebries waait. Daarna kreeg ik hun zoete warme lieve kleine hompie op mijn schoot die met schattige tevreden zuchtjes in slaap viel op mijn borst... (ultiem microgeluk!)
En alsof dat nog niet genoeg was, had ik toen nog een te relaxed en gezellig dagje met ze aan het Breach Candy zwembad, waar ik behalve de zonnestralen nog meer gelukshormoontjes kon opdoen met een paar baantjes ZWEMMEN! Jeeehh!

Echt, ik kan hier weer tijden op teren!

No comments: