Monday, May 14, 2007

Mumbai-contrast.. again and again...


En daar had ik weer zo'n mooi Mumbai-contrast- moment.
Gister viel ik met mijn neus in de boter en mocht ik mee zeilen! Als je dan zo die skyline ziet, zou t toch zo een moderne stad kunnen zijn...
Tja, daar zat ik dan met een wijntje op de boot... Toen ik vertelde over t treinfilmpje riepen ze zwaar verbijsterd: ben je met de lokale trein gegaan?????!!!!
tja... je kan blijkbaar wonen in Mumbai en wónen in Mumbai......

Een paar dagen terug ook, we hadden een Atma Mumbai feestje in de elitaire Wellingdon club. Toen we na een avond dure drankjes en bollywood dansen een klein stukje naar de main road moesten lopen voor de taxi, kwamen we langs al die rijen families (álle leeftijden) die in diepe slaap snurkend en wel op de stoep en straat lagen. Niks geen slum, zelfs direct langs de highway... Die enorme tegenstelling realiseren doet wat met je, daar kan je gewoon niet omheen.

No comments: