Monday, May 14, 2007

treinritje Mumbai..

Na drie weken de tourist uithangen, durfde ik het eindelijk ook hier! Dus tijdens mijn treinritje "down town" heb ik toch de stoute slippers aangetrokken en de boel op camera vastgelegd. Het kan nog veel erger, denk alleen niet dat ik dan in staat ben om het vast te leggen... Maar dit geeft jullie zeker wel een klein tipje van de sluier hoe het eraan toegaat in de "ladies only"!
Om t jullie te kunnen showen, heb ik tegen al mijn principes in ook mijn debuut op Youtube gemaakt (helaas komt dat de filmkwaliteit niet ten goede). Als je deze link copy-past in een nieuw venster zou t moeten lukken! Vergeet niet het geluid aan te doen, en let op het feit dat de trein op een gegeven moment alweer begint te rijden.....

http://www.youtube.com/v/m5D3TCQfKfc

1 comment:

Thijs Box said...

Haha! Wat een kippenhok!