Monday, May 14, 2007

Nareshwadi in bloei


Na 3 weken weggeweest eindelijk weer een tripje Nareshwadi. T zag er gelijk heel anders uit, stond in oranje bloei! En dat terwijl het de allerwarmste en droogste periode is zo pre-monsoon. Wie weet, krijg ik het ook nog wel groen te zien... ze zeggen dat de regen al over 10 dagen gaat neerstorten.

Wat ook anders was, was het aantal kinderen... nog maar 30 vrolijke snoetjes die me groette! Het is zomervakantie en de meeste kinderen zijn toch terug naar de spaarzame familieleden. Stiekem werd ik daar een heel klein beetje verdrietig van.. Geen kleine Varsha meer.. (meisje van die eerdere foto's), ik miste een boel van de vertrouwde gezichtjes!
Maar voor het zomerkamp op zich wel prima, een overzichtelijk aantal en er worden ook vollop leuke dingen geregeld. Ik mocht ook zelfs een klein tekenklasje met psychologische ondertoon gegeven. Het blijft wel echt zo ontzettend frustrerend dat je dan een vertaler nodig hebt, en je het dus niet helemaal met je eigen gevoel kan doen en dus ook niet de diepte in kan die je zou willen.

Maar de kinderen genoten en het was heerlijk weer even kind te zijn, erg enthousiast staan touwtje springen!

No comments: