Wednesday, June 13, 2007

Nieuwe Vibes!

Eindelijk zit er weer schot in de zaak!
Toen ik voorstelde mijn ticket (weer) te verzetten om die eerder genoemde healthdag nog op poten te zetten, was daar wel oor naar. Gelukkig kon ik ze nu met goede reden dwingen NU te bellen, NU te regelen dat het ook ECHT zou gebeuren, want ik moest ticket regelen en moest er dan tenslotte een huwelijk voor missen. Dat werkte! Jippie! Dus naar alle waarschijnlijkheid maandag 25 juni nog een healthdag op de valreep waarin tegelijkertijd met de leraren de sociale kant van de zaak wil discussieren. Ik heb nu de school zover gek
regen iemand meer tijd te geven om zich hiervoor in te zetten als ik weg ben. Dus hopelijk kan ik dat nog net een eerst (nodig) zetje in de rug geven.
Ik moet natuurlijk maar weer afwachten of het daadwerkelijk gaat gebeuren, maar ik heb duidelijk gemaakt er aardig wat voor op te geven, dus al is en blijft het India, ik heb goede hoop!

En dan ziet het er nu ook echt uit dat er EINDELIJK een nurse gaat komen (hier zijn we al vanaf moment 1 dat ik er ben mee bezig), zondag staat er weer een Nareshwadi trip op t plan en dan mag ik haar rondshowen. Wie weet, kan ik deze 2 weken nog heel wat bewerkstelligen! Feels good!!!! Zo veel beter met deze hernieuwde positieve vibes weg te gaan dan de onvoeldoeningevende dip waarin ik mij een paar weken geleden nog bevond.
Eigenlijk zou ik vanavond al op het vliegtuig stappen.....

Ondertussen ook veel genieten van een ander deel van Mumbai-living... Gister farewell champoepel diner met Stacie en Lee op t dakterras van mijn nieuwe stek, omdat Stace wel vanavond naar Amerika vliegt voor 6 weken vakantie... Gek idee dat ik haar niet meer elke dag gemiddeld zo'n 3-5 keer zal spreken... (werkten erg close samen!)... de eerste stappen naar t einde en het afscheid dus. Heel heel heel onwerkelijk, wil er niet aan denken!


Rode lichtjes zijn nog van de "french red party"

No comments: