Sunday, June 3, 2007

MONSOON!!!

Ja hoor, na alle verhalen en alle snikhete dagen komt het nu met bakken naar beneden storten.

Ik vertoef momenteel op de bovenste (20) verdieping in mijn nieuw gevonden “pied-à-terre” in Mumbai South en kan dus de lichtflitsen over alle stadsgebouwen en ook de zee zien oplichten. Best gaaf moet ik bekennen.

Snakte ik een week geleden oprecht met alle mensen mee naar deze hoop op verkoeling (tot nu toe alleen nog drukkender benauwd), nu baal ik een beetje... Deze pied-à-terre heeft namelijk een zeer verfrissend zwembadje beneden en vanwege de stevige zeebries was het daar prima uit te houden! Ik zag mezelf al lekker de laatste dagen tussen de bedrijven door nog beetje bijbruinen, helaas pindakaas. Er rest nog een kleine hoop dat het wellicht ook wel een paar dagen mee zal vallen, maar als ik het zo op het dakterras hoor kletteren….

Helaas is hier geen internet aanwezig en vertrek ik morgenochtend vroeg naar Nareshwadi, dus dit berichtje zal zijn weg ook weer later op de blog vinden.


We gaan morgen met de eerder beschreven slumkinderen voor een lang weekend naar Nareshwadi (een combinatie van de 2 NGO’s). Een geïntegreerd weekend dus, ik ben benieuwd hoe dat zal verlopen. Alhoewel, de meeste overblijvers komen zelf ook uit de slum. In ieder geval zal het voor de slumkinderen wel een enorme ervaring worden op t platteland!


Het uitzicht.... Nu nog in the sunshine...

1 comment:

Sanjay said...

Hi,

Great shot of the city. Where was it taken ? Thanks.