Friday, February 23, 2007

Bombay belly...

Ja hoor, vannacht al geveild door de "bombay belly"...
My god hoeveel vocht kan een mens van beide kanten tegelijk verliezen. Sorry, zal jullie de details besparen, maar het was geen feest, dat kan ik jullie wel vertellen.
Gelukkig was mijn lichaam de boosdoener snel kwijt en na 2 uur afzien en een handje norrit kon ik toen toch weer een beetje slapen.

En dan heb ik gister alleen maar "thuis" vertoefd en niets buiten de deur gegeten. Maar het is hier dan ook niet bepaald schoon. Ik doe al 3 dagen om de "cleaner" (jochie van 18) uit te leggen dat schoonmaken niet gewoon met een bezempje het stof omhoog stoffen is (zodat het daarna een lekker laagje op mijn compu etc vormt). Beetje water en zeep af en toe? Voel me een prinsesje, terwijl het toch alleen maar een beetje basis hygiene is wat ik vraag. Wil het ook prima zelf doen, maar dat mag dan weer niet. Te vermoeiend. Dan vraag ik bv schone lakens, omdat ik naar de kamer van de aussies verhuisde, maar dan doet hij doodleuk een schoon bovenlaken op t bed, zodat het er redelijk schoon uitziet van buiten, maar stap ik dan mijn bedje in, vind ik een legio zwarte haren en zelfs nog de snotdoekjes van die mevrouw op t onderlaken en onder mijn kussen....

Enniewee, gelukkig was ik vanochtend dus wel weer enigszins slapjes bij de levende en kon ik mee "down town" voor vergaderingen. Vandaag zelfs het gevoel dat het enigszins effectief was. Ik zat er dan ook met mijn neus bovenop. Mijn in Nederland soms hinderlijke "gehaaidheid" komt hier zeer goed van pas! haha..

Het begint ook steeds meer voor me te leven. Als t niet al te veel tegenzit, wordt het zo'n ontzettend gaaf project en kunnen we zoveel voor die arme kindjes betekenen. Feels good!!








2 comments:

Kuik & Auke said...

Mmmmmmm snot en haren van een vreemde in je bedje. Dát is even genieten!! ;)
Leuk dat we zo toch beetje met je kunnen mee 'kijken' en super om je even gesproken te hebben!

Succes met de vergaderingen!

Liefs,

Kuik

Unknown said...

Nou, An,Wat heftig allemaal! Wat een contrast tussen alles.
Ben benieuwd hoe het verder zal gaan!
Na mijn lustrumreis kan ik een beetje begrijpen wat voor frustraties er zijn, maar wat jij beschrijft is wel erg intens!
in ieder geval veel succes.
Leuke blog.
xxx roos