Tuesday, July 3, 2007

Het eerste afscheid...... Nareshwadi

Tja, uitgerust thuis gekomen om 3 uur snachts, maar toen de volgende ochtend vroeg op voor mijn allerlaatste tripje Nareshwadi....... Terwijl wij nog in een bergzonnetje zaten, was de monsoon inmiddels ECHT losgebarsten in Mumbai, dus de tocht naar Nareshwadi duurde meteen een dik uur langer vanwege alle grote gaten en chaos op de weg.

Maar ook: ik herkende het landschap en ook de school nu echt niet meer, zo GROEN!!!!!



De georganiseerde Healthdag was een groot succes en ook broodnodig, want de eerste stront lag al lekker unflushed te stinken in de plees...
Het was heerlijk om te zien dat Reena, de persoon over wie ik eerder vertelde, die nu meer tijd gekregen heeft om vanuit Mumbai de sociale zaken op zich te nemen en in wie ik veel vertrouwen heb... de touwtjes goed in handen had.
Bijna nog heerlijker was het om te zien hoe adequaat de nurse rondliep.
En de wc's dus... hier eindelijk de before/after pics!



Waar dit vroeger stond, staat nu dit!



Maar ja, toen kwam toch echt het moment dat ik afscheid moest nemen... Nadat ze wel doorhadden dat "don't go" niet ging werken, werd het "Anna didi, come back!"... als ik dan riep "I try", was het meteen "no try, promise! Promise!"... Ik werd aan alle kanten vast en tegengehouden. Hartverscheurend...., maar gelukkig ook heel onwerkelijk, ik kon het gewoon niet beseffen dat het de laatste keer zou zijn.







1 comment:

VTerrific said...

An, you've got some interesting captures. i learnt through Stacie's blogger about yours. You guys seem to be doing interesting volunteering stuff in india. I hope to be a part of it when i come visit India end of this year or early next year.