Tuesday, July 3, 2007

BACK!!!


En toen zat ik opeens weer op de boot door de amsterdamse grachten met mijn vriendinnetjes!!...
Dit vanwege de reden van mijn terugkomst: het trouwen, en daarvoor haar vrijgezellenfeestje, van mijn goede vriendinnetje Chrissie...


Heel gek om terug te zijn. Het is echt een beetje wennen, heel anders dan mijn vorige reizen. Zo'n intense periode, met zo veel indrukken en met zoveel overgave beleefd, laat je niet zomaar los...
Maar beetje bij beetje begint de rust in mijn hoofd weer terug te keren, geniet ik van ieder weer te kunnen zien en gewoon "eventjes bellen"..... Nu op naar een huis in Amsterdam!!!!

2 comments:

Unknown said...

hey anna, mukesh here. was just going through some old bookmarks and saw this. so how are you? thought you would be getting back to india.and are you a doctor already? if so congratulations.

Unknown said...

sorry, my email id is mukeshsen at gmail.com